Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Safeta Biševac: Slažem se da izbori nisu bili demokratski, ali da je DJB prešao cenzus, verovatno bi sada verifikovali mandate i ušli u skupštinu

Komentari (13) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 05 avgust 2020 08:49
penzioner Cviko,
Safeta je pobrkala lončiće. Pre svega izbori nisu bili "nedemokratski" već su izbori, bukvalno, pokradeni. Zamislite, lopov pokrade banku i onda to tamo neka Safeta nazove "nedemokratskim činom". Smejurija. Kako sam to i ranije pisao nisam "fan" S. Radulovića ali G-đa Safeta bi trebala da nam objasni kako da se kontroliše regularnost izbora ako niste u kolu? Na kraju krajeva, Radulović je to uradio u zadnji čas kad je tkz. opozicija pokazala neslogu u kojoj i danas uživa čekajući da se Vučić konsoliduje pa da onda opozicija nešto uradi. Da uradiće na kukovo leto... . Mi nemamo ni opoziciju već poziciju u položaju opozicije bez i jedne prave opozicione vrednosti. Izrekom "posle ... nema kajanja" gđa Safeta bi da legalizuje izbornu krađu. To neće moći. Demokratija podrazumeva određene zakonske i moralne norme. Ako se iste krše, nema demokratije čak ni autokratije već samo i samo lopovija.
Preporuke:
26
2
2 sreda, 05 avgust 2020 09:10
56
Da Radulović veruje u Boga i da nije saglasan za sklapanje istopolnih brakova prešao bi cenzus. Kao nevernik i nastranih pogleda nikada neće igrati značajniju ulogu u Srbiji.
Preporuke:
9
15
3 sreda, 05 avgust 2020 09:12
budjavi
Safeta, SRAM TE BILO!
Radulovic se principijelno bori protiv kradje na izborima!
Sram TE bilo !
Preporuke:
26
3
4 sreda, 05 avgust 2020 09:41
ZR
Iako imam izvesne simpatije za Radulovića, ovo u tekstu je lepo rečeno.
Preporuke:
2
21
5 sreda, 05 avgust 2020 10:59
mikula
Da prevedem Safetine reci:

"Slazem se da je Pera Peric vazan svedok ubistva ,ali on ne bi video to ubistvo da nije zakasnio na autobus."
Preporuke:
26
1
6 sreda, 05 avgust 2020 11:33
Samac
DJB je učestvovanjem na izborima obezbedio mogućnost da se isti obore. Učestvovanjem je dobio pravo da ih kontroliše što savez za Srbiju nije imao.
Učestvovanjem na izborima je uspeo da DOKAŽE da je na najmanje 2700 glasačkih mesta bilo krađe.
Sada ih treba podržati u naporu da se to istera na čistac a ne kritikovati ih.
Preporuke:
18
1
7 sreda, 05 avgust 2020 11:34
Spiridon
@ budjavi
Safeta, SRAM TE BILO!
Radulovic se principijelno bori protiv kradje na izborima!
Sram TE bilo

Šta dakle konkretno nije tačno u ovome što je rekla novinarka Danasa, pa da treba kao da je bude sramota...!?? Istina ume da boli, jedino to...
Da je Radule prošao cenzus danas bi veselo sedeo u Skupštini i pametovao, a ovako sada glumi ludilo i priča o krađi. Kada su mu ostali iz opozicije koja je bojkotovala izbore pričali upravo ovo isto, on je mislio da je pametniji od njih i da će ući u Skupštinu upravo zato jer ostali bojkotuju. Žalim gospodo ali ne može i jare i pare, izašli ste na izbore i kraj priče tj posle izbora nema kajanja...
Preporuke:
3
19
8 sreda, 05 avgust 2020 11:41
itd ili...
potpuno saglasna sa prethodnim komentatorima, da nije DJB učestvvao na izborima, ne bi bilo koga da dokumetuje krađu! to lepo Radulović priča, dakle to što nije prešao cenzus i drugi nisu odraz nepopularnosti u narodu već Vučićeve krađe koja je zahvaljujući Radulovićevoj ekipi malobrojnoj ipak uspela da dokaže i metode i pruži dokaze o krađi!
Preporuke:
21
2
9 sreda, 05 avgust 2020 14:10
Sanela
Ma ko tebe pita za mišljenje?
Sad si ti pametnija od onih što su glasali za AV?
Pošyuj većinu i ne sramoti se sa bednim komentarima!
Preporuke:
2
11
10 sreda, 05 avgust 2020 14:36
Rale
Nisam pristalica DJB, ali je činjenično stanje koje mnogi zanemaruju da je učestvovanjem na izborima omogućio sebi i građanima da postoje kontrolori istih.
Šta bi bilo da je DJB prešao cenzus? Prvo svako sa 3g mozga zna da je to u ovim izborima bilo nemoguće, drugo da je prešao cenzus imali bi kakvu takvu opoziciju, a da li bi o onda uložili prigovore i radili sve što sada rade, pa ŠBB KBB.
Ali s obzirom da ovo pričaju uglavnom pristalice opozicije koja je bojkotovala izbore, recite mi, šta ste dobili bojkotom? DJB nije odustao i da su se svi zajedno udružili i napravili kakvu takvu opoziciju, bilo bi bolje od ovog sada stanja.
Preporuke:
12
0
11 sreda, 05 avgust 2020 18:02
Zvonimir Bgd

itd ili...
...da nije DJB učestvvao na izborima, ne bi bilo koga da dokumetuje krađu!

Kako ne bi bilo?
Zar niste videli kamerom snimljeni dokaz koji je celoj Srbiji obelodanio Nemanja Šarović?
Preporuke:
1
4
12 sreda, 05 avgust 2020 18:31
itd ili ...
jedna kamera koja svedoči o nepravilnostima na jednom biračkom mestu ništa ne znači, DJB su dokumentovali krađu na 2hiljada biračkih mesta
Preporuke:
6
2
13 četvrtak, 06 avgust 2020 09:22
Mare
A kakvi su to demokratski izbori i štake to po vama demokratija koja bi važila za Srbiju,?
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner